niedziela, 27 lipca 2014

*Thirty: Epilogue*

" Kary dożywocia zażądał prokurator w precedensowym procesie o zabójstwo dwójki ludzi. Obrońca żąda uniewinnienia podejrzanego 20 letniego Justina B. Argumentując to złym stanem psychicznym oskarżonego oraz niepoczytalności podczas zabójstwa. W mieszkaniu na podłodze leżała kobieta wraz z mężczyzną. Wezwany na miejsce lekarz stwierdził ich zgon. Z ustaleń policjantów wynika, że zginęli od postrzału. Podejrzany o przetrzymywanie kobiet i znęcanie się nad nimi oraz podwójne zabójstwo 20 letni Justin B. stanął w dniu dzisiejszym przed sądem. Mężczyzna przyznał się do popełnionych zbrodni. Sąd wziął to pod uwagę przy ustaleniu wyroku."

Emily's POV

-Kurwa!- Krzyknęłam budząc się. Powoli otworzyłam oczy, ale światło padające przez szpitalne okna było zbyt jasne. Tak, dokładnie.. jestem w szpitalu. Okazało się, że strzykawka, którą wbił mi Justin zawierała niegroźny dla zdrowia środek nasenny. Pomimo tego zrobili mi zestaw badań. Za kilka dni mam stąd wyjść. Nie zostane jednak sama. Wracam do domu Justina do Alyson i Mark'a, którzy codziennie mnie odwiedzają. A Justin? Nie wiem co z nim. Ale zdobędę sposób aby jakoś się do niego dostać i skontaktować znim. Muszę wiedzieć co się wydarzyło w jego życiu. A przede wszystkim..dlaczego ich zabił.

No One's POV

Brzdęk kajdan i uderzanie w kraty więzienej celi. To codzienne odgłosy, które słyszy nasz Justin. Leży spokojnie w celi i spogląda w sufit myśląc nad całym swoim życiem.Co chwilę uśmiecha się do siebie wspominając te miłe chwile ze swojego życia. Po chwili słyszy kroki i brzdęk kluczy, co oznacza, że policjant zmierza w jego kierunku. Powoli wstaje i podchodzi do krat, iśmiechając się do strażnika.
-Tylko spokojnie Bieber.. -Mruknął z kiepkim akcentem, trzymając między zębami wykałaczkę. Chłopak posłuszne wychodzi o daje sobie skuć ręce. Powolnym tempem zmierza przed policjantem do wielkiej sali gdzie siedzi już kilku jego 'kolegów' z sąsiednich celi. Siada na środku, a Policjant odpina jego kajdanki, po chwili wręczając mu gitarę. Brunet bierze ją, a po więzieniu rozchodzą się pierwsze akordy piosenki. Chłopak otwiera usta i powoli zaczyna śpiewać...

You had a lot of crooks try to steal your heart/ Było wielu kanciarzy, którzy próbowali skraść twoje serce
Never really had luck, couldn't ever figure out/ Nigdy nie miałaś szczęścia, nigdy nie mogłaś rozgryźć
How to love/ Jak kochać
How to love/ Jak kochać

You had a lot of moments that didn't last forever/ Było sporo momentów, które nie trwały wiecznie
Now you're in a corner tryna put it together/Teraz jesteś na krawęci, starając się to poskładać
How to love/ Jak kochać
How to love/ Jak kochać

For a second you were here/ Byłaś tutaj na chwilę
Now you over there/ Teraz jesteś tam
It's hard not to stare, the way you moving your body/ To trudne nie gapić się na to jak poruszasz ciałem
Like you never had a love/ Jakbyś nigdy nie miała miłości
Never had a love/ Nigdy nie miała miłości

When you was just a youngin' your looks were so precious/ Kiedy byłaś młodą dziewczyną wyglądałaś tak pretensjomalnie
But now your grown up/ Ale teraz dorosłaś
So fly it's like a blessing but you can't have a man look at you for five seconds/ Twoja znakomitość jest jak błogosławieństwo ale nie możesz mieć mężczyzny, który patrzyłby na ciebie przez 5 sekund
Without you being insecure/ A ty nie czuła byś się niepewna
You never credit yourself, so when you got older/ Nigdy nie odznaczałaś się, więc kiedy stałaś się starsza
It's seems like you came back ten times over/ To wygląda jakbyś wróciła ponad 10 razy
Now you're sitting here in this damn corner/ Teraz siedzisz tutaj, na tej cholernej krawędzi
Looking through all your thoughts and looking over your shoulders/ Spoglądasz przez pryzmat wszystkich swoich myśli, spoglądasz ponad swoje ramiona

(Refren sie powtarza wiec nie bede tlumaczyc dwa razy)

See you had a lot of crooks try to steal your heart
Never really had luck, couldn't ever figure out
How to love
How to love

See you had a lot of moments that didn't last forever
Now you're in this corner tryna put it together
How to love
How to love

For a second you were here
Now you over there
It's hard not to stare the way you moving your body
Like you never had a love
Had a love

Oh, you had a lot of dreams that transformed to visions/ Masz sporo marzeń, które przemieniają się w wizje
The fact that you saw the world affected all your decisions/ To prawda, że widziałaś świat, który wpływał na wszystkie Twoje decyzje
But it wasn't your fault/ Ale to nie była twoja wina
Wasn't in your intentions/ To nie były twoje intencje
To be the one here talking to me/ żebm był jedynym z którym możesz porozmawiać,
Be the one listenin'/Był jedynym, który wysłucha
But I admire your popping bottles and dippin'/ Ale podziwiam twoje alkoholowe wyczyny i pijaństwo
Just as much as you admire bartending and stripping/ tak samo jak Ty podziwiasz barmanów i striptizerki
Baby, so don't be mad/ kochanie nie bądź zła
Nobody else tripping/ Nikt inny nie oszaleje
You see a lot of crooks and the crooks still crook/ Widzisz wielu kanciarzy i ci kanciarze wciąż kantują

See you had a lot of crooks try to steal your heart
Never really had luck, couldn't ever figure out
How to love
How to love

See you had a lot of moments that didn't last forever
Now you in this corner tryna put it together
How to love
How to love

Oh,
See I just want you to know/ Po prostu chcę żebyś wiedziała
That you deserve the best/ Że zasługujesz na najlepsze
You're beautiful/ Jesteś piękna
You're beautiful/ Jesteś piękna
Yeah

And I want you to know, you're far from the usual/ I chcę żebyś wiedziała, że jesteś daleko od bycia zwykłą
Far from the usual/ Daleko od bycia zwykłą

You see you had a lot of crooks try to steal your heart
Never really had luck, couldn't ever figure out
How to love
How to love

See you had a lot of moments that didn't last forever
Now you in this corner tryna put it together
How to love
How to love

See you had a lot of crooks try to steal your heart
Never really had luck, couldn't ever figure out
How to love
How to love

odkłada gitarę i patrzy w górę uśmiechając się szeroko na myśł o szczupłej brunetce, która odmieniła jego życie. Może i teraz jest w więzieniu ale wkrótce zamierza stąd wyjść. Pytanie tylko.. Jak pokochać kryminalistę?

Od Autora: PŁACZE BARDZIEJ JEZUS MARIA EPILOGI TO MASAKRA. 'Jak pokochać kryminalistę?' No właśnie. Trudne zadanie stanie przed naszą bohaterką. A wszystko to w drugiej części czyli 'How To Love Criminal?'  HSBDHSBXUSSBHSSXYBHBSD KOCHAM WAS. A TERAZ:
1. potrzebuje aby ktos zrobil zwiastun drugiej czesci.
2.potrzebuje szablonu ale jestem w tym ciemna wiec help mi.
3. Rozdzialy zamierzam dodawac po wakacjach ale sie zobaczy.
4. POZEGNAJMY SIE JAK NALEZY. NIECH KAZDY DODA KOMENTARZ A JA KAZDEMU NA TEN KOMENTARZ ODPISZE !!! 
5. Jesli nacie pytania to ask ktory jest kilka notek nizej.
6.DZIEKUJE ZA WSZYSTKO.

64 komentarze:

  1. Wspaniałe zakończenie. Już nie mogę doczekać się następnej części :) Zapraszam do siebie: http://die-in-your-arms-sweetheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz ze ja tez tym bardziej ze duzo dla was przygotowalam haha jasne juz wpadam ;)

      Usuń
  2. świetny epilog:) uwielbiam czytać twoje opowiadanie.świetnie to zakończyłaś.podoba mi się i jestem chętna na czytanie drugiej części:) do zobaczenia na drugiej części.zapraszam oczywiście do siebie: http://shedontlikethelightsjustinbieber.blogspot.com/ @weronikaklimek4

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej koniec :O czekam na 2 super super super jestes super <#

    OdpowiedzUsuń
  4. To już koniec pierwszej części. Nawet nie wiem kiedy to zleciało. Bardzo się ciesze, że będziesz pisała kolejną część tego opowiadania napisaną przez ciebie.
    Nie mogę się doczekać.
    Kocham

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje opowiadanie, świetnie zakończyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę sie doczekać następnej części.
    Mam nadzieję, że będziesz pisać przed rokiem szkolnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie ale niczego nie obiecuje bo prawie caly sierpien nie bedzie mnie w domu :c ale badzmy dobrej mysli xx

      Usuń
  7. Tylko jedno słowo PŁACZĘ

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG nie wierze ze to juz koniec pierwszej czesc! Nie moge sie doczekac drugiej czesci nwm jak przetrwam ten miesiac do konca wakacji zeby dowiedziec sie co bd dalej. Zycze powodzenia w pisaniu, jestes genialna <3 ~ Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz rade xx hahah dziekuje aczkolwiek jestem zwyczajna (?) a nie genialna hahaha

      Usuń
  9. Jejciu to takie smutne. Wgl umiescilas tu moja ulubiona piosenke ;*. Juz nie moge sie doczekac kolejnej czesci. Dziekuje Ci tak bardzo za ten czas ktory tu poswiecilas. Bylas z nami rok, to duzo :). To naprawde byla wciagajaca przygoda. Jestes cudowna :) zycze Ci jak najlepiej i abys szybko do nas wrocila ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jahah tez ją uwielbiam ale w oryginalnej wersji lil wayne'a :D to ja wam dziekuje za to ze motywowaliscie mnie do dalszej pracy xx wroce wroce xx

    OdpowiedzUsuń
  11. A jest możliwość, że rozdziały będą w wakacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tylko niczego nie obiecuje bo nie wiem jeszcze jak to wyjdzie. Poza tym chcialabym napisac kilka rozdziałów do przodu aby tylko dodawać :)

      Usuń
  12. Amazing.*-*-o.

    OdpowiedzUsuń
  13. JEZU, to jest najlepsze opowiadanie jakie czytalam. bardzo sie ciesze, ze jest druga czesc. Dziekuje Ci za to ze poswiecasz nam czas. jestes kochana. ♥♥♥♥ /klaudia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wy jestescie kochani !!! Bez was i bez waszego wsparcia nie byloby htl a juz napewno drugiej czesci ! Xx

      Usuń
    2. dziekuje i milych wakacji! ♥/ klaudia

      Usuń
  14. epilog idealny ♥ ojeju już się nie mogę doczekać kolejnej części. życzę weny kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. To było oczywiste ze ona nie umrze, ciekawe na ile lat poszedł do więzienia
    Juz się nie mogę doczekać 2 części
    Jesteś świetna
    Kocham

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiscie ze bede pisala hah spokojnie xx wpadne luz

    OdpowiedzUsuń
  17. Co Justin śpiewa w tej celi jaka to piosenka. I Fajne opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lil Wayne- how To Love ale Justin zrobił cover tej piosenki więc jak wpiszesz Justin Beber-How To Love to bedziesz miala jego wersje x

      Usuń
  18. Ja chce już drugą część! JAK MOGŁAŚ SKOŃCZYĆ TĄ CZĘŚĆ W TAKI SPOSÓB?! Naprawdę...to jedno z najlepszych opowiadań jakie czytałam i cholera chce pisać jak TY!
    Czekam na How To Love Criminal. ♥
    fuck-everything-im-belieber.bloblo.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wieże że to koniec! Jak to się stało miałam nadzieję że Emily i Justin bd razem... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Nie wierzę :)

      Usuń
    2. Jest jeszcze druga czesci i kto wie co przyniesie los ;)

      Usuń
  20. Ogólnie powiem Ci tak, że zaskoczyło mnie zaskoczenie właściwie na plus. Ale mam takie swoje uwagi i mam nadzieję, że nie będziesz zła na mnie za nie :) Jeśli chodzi o ostatni rozdział i epilog to jak dla mnie akcja za szybko się tam działa. Gdy skończyłam czytać epilog odniosłam wrażenie, że chciałaś jak najszybciej to zakończyć ale może mi się tylko wydaje. Szkoda, że nie napisałaś 1-2 rozdziałów więcej gdzie bardziej opisałabyś ostatnie wydarzenia ale to Twoje opowiadanie i szanuję Twoją decyzję. Tak z ciekawości co było inspiracją do tego opowiadania? W pewnym momencie miałam wrażenie, że czytałaś może "50 twarzy Grey'a" i stąd natchnienie, ale jeśli się mylę i Cie uraziłam w jakiś sposób to przepraszam. Czekam z niecierpliwością na drugą część :) Co Ty na to żebyś stworzyła nowego bloga do drugiej części? Szkoda, że mniej więcej nie wiesz kiedy może pojawić się ona, ale są wakacje i trzeba korzystać :) Będę zaglądała 1-2 w tygodniu aby sprawdzić co nowego.
    Ogólnie jak Ci mijają wakacje? :)
    Chyba napisałam już wszystko więc buziaki i do prologu/1 rozdziału drugiej części.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mądrze napisałam :) "zaskoczyło mnie zaskoczenie" :D
      *zaskoczyło mnie zakończenie

      Usuń
    2. I zjadłam jeszcze jedno słowo :)
      *1-2 razy w tygodniu

      Usuń
    3. Ciesze sie ze cie zaskoczylo bo taki byl moj zamiar. I tak troszke sie pospieszylam bo musialam dodac jak najszybciej poniewaz juz wyjechalam i bym sie nie wyrobila. Ogolnie rozpisalabym to jakos ale nie mialam zwyczajnie na to czasu a mysla ze ponad miesiac czekania na ostatni rozdzial i epilog by was nie cieszyl haha. Nie 50 twarzy Greya tylko bardziej trylogia Crossa :) obie ksiazki sa podobne ale wiecej pomyslow zaczerpnelam z Crossa ;) Ciagle sie zastanawiam czy stworzyć drugi czy pisac na tym samym.. Wszystko okaze sie z czasem x Wakacje mijaja powoli i spokojnie.. Narazie haha a tobie?

      Usuń
    4. U mnie za spokojnie ale to się zmieni teraz chyba :) A muszę sprawdzić Crossa bo nie słyszałam o nim :)

      Usuń
  21. A czy druga część będzie na tym blogu czy zrobisz nowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciagle nad tym mysle. Napewno was poinformuje wiec spokojnie xx

      Usuń
  22. Ryczę, po prostu ryczę. Nie wierzę że to już koniec. Przywiązałam się do tego opowiadania. Epilog jest cudowny i jedyny w swoim rodzaju. Dziewczyno masz talent i kiedyś wydasz książke a ja będę pierwszą osobą która ją przeczyta. Ja ci mówię. Tak będzie :))) Czekam oczywiście na następną część. Życzę dużo weny :) A tak w ogóle to jesteś wspaniała.
    Claudia xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taki koniec hahaha z ta ksiazka to nie powiedzialabym hahahahahah ale dziekuje xx nie jestem wspaniala ale dziekuje ze tak uwazasz xx kocham xx

      Usuń
  23. To jest piekne! Dziekuje ze to pisalas.
    Pozdrawiam Kasia xx

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest tak wciągające że nie mogę się doczekać następnej części opowiadania. Weny życzę ;-*

    OdpowiedzUsuń
  25. No to co.. Czas się pożegnać :C i przyznać ze ryczałam i nadal rycze przy tym epilogu.. :C HELP.
    Będzie mi brakowało tych MEGA mocnych scen erotycznych xddd oraz naszego zagubionego tu Justina ;/
    To czas się już naprawdę pożegnać skarbie :c /@omfg__omfg

    OdpowiedzUsuń
  26. Oglądaj za darmo sex kamerki z polski i nie tylko, wejdź na http://kamerkaxxx.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejciuu 2 czesc. Kocham Cie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. czekam jak pojeb na druga czesc i placze z Jusa :c takie slodkie zakonczenie awaw :3

    revenge-justin-bieber.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam !!!! zapraszam do mnie dopiero zaczynam :D :http://pain-is-my-middle-name.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem w szoku;o ale mam nadzieje ze w 2 czesci bd pelno milosci i justin choc troszke sie zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przeczytalam cale ff w dzisiejszą noc xD tak zarwalam nocke xd i szczerze mówiąc końcówka ostatniego rozdzialu mnie mega zaskoczyła, ja sobie calkiem inaczej to wyobrażałam a tu takie bum nagle.... no ale epilogiem uratowałaś sprawe. Czekam na 2 część już ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy będzie druga część!?
    To fanfiction jest/było genialne!

    P.S Zapraszam do mnie http://thegame-justinbieber.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Boshe mega ten blog !
    Przeczytałam cały w cztery wieczory od 22 do 2 w nocy.. i mogę pozazdrościć talentu dziewczyno *,* Kiedy będzie druga część ? No bo wiecie nie mogę się doczekać :\ (jak byście coś wiedziepi to pisać http://ask.fm/WiktoriaKlekocinska Proszę) .
    Pozdro i czekam na drugą część.. weny kobieto życzę ;dd Pisać jak coś wiecie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta historia... OMB! Po prost wielkie WOW! Płakałm jak dziecko . Nie mogę doczekać się kolejnej części <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Dopiero poznalam tego bloga. Czekam z niecierpliwoscia na 2 czesc xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Boże tak bardzo nie mogę się doczekać. To jest świetne 💖

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju rycze ! Uwielbiam ! :')

    OdpowiedzUsuń