pi膮tek, 25 lipca 2014

馃様馃様馃様馃様馃様馃様馃様

Mam dla was kilka informacji.
1.Jestem beznadziejna.
2.Jestem bardzo leniwa.
Ale to juz chyba wiecie po tym ze nie dodalam rozdzialu przez.. Ponad miesiac (?)... Ale mam juz sporo i dodam dzis/jutro ostatecznie. Macie spoiler xx

"-Nie uczono ci臋, 偶e nie przewraca si臋 na ludzi oczami? -u艣miechn臋艂a si臋 bezczelnie i przysi臋gam 偶e by艂em bliski wybuchu.
-Pewna niania co艣 wspomina艂a ale p贸藕niej i tak zacz臋艂a bawi膰 si臋 moim kutasem. -warkn膮艂em.
-Mia艂e艣 5 lat napewno co艣 ci si臋 przy艣ni艂o-Prychn臋艂a.
-Tylko nie zmieni艂o si臋 to nawet jak mia艂em 16 lat. - splun膮艂em gdy obok mnie pojawi艂a si臋 Emily.
-Co艣 nie tak?"

Bedzie to ostatni chapter + dodam epilog ktory bedzie 30 notka. Po wakacjach or jeszcze w trakcie rozpoczne sequeal lub nowe opowiadanie. I chcialabym abyscie mi pomogli i w komentarzu odpowiedzieli na dwa pytania.
1. Mam zrobic kontynuacje HTL czy nowe ff?
2. Pisac to na tym samym blogu czy za艂o偶y膰 drugi oczywiscie nie usuwajac tego?
Blagam wysilcie sie na ten jeden komentarz aby mi pomoc ;-; kc was i woah.. Dziekuje za 34 komentarze pod 28 euhduehdbus jestescie WIELCY!!!

17 komentarzy:

  1. 1. nowe ff ale te偶 z podobn膮 tematyk膮 bo jest 艣wietne
    2. za艂o偶y膰 drugi, bo bedzie si臋 trudno na tym troche ogarn膮c :)
    dhsjfhdsaj nie moge sie doczekac nn i epilogu ♥

    OdpowiedzUsu艅
  2. Kontynuacje *0* Nie mog臋 si臋 doczekac nowego rozdzialu kocham <3

    OdpowiedzUsu艅
  3. Druga cz臋艣膰 htl i czekam na rozdzia艂 *.*

    OdpowiedzUsu艅
  4. Kolejna czesc htl ;**** mozesz zostawic tu tylko pisz np.1 rozdzia艂 cz.2 <33 czekam na nn i epilog :*****

    OdpowiedzUsu艅
  5. Kolejna czesc htl :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Jestem za kolejn膮 cz臋艣ci膮 HTL.
    To naprawd臋 wspania艂e opowiadanie i cz臋sto zagl膮dam z nadziej膮, 偶e pojawi si臋 nowy rozdzia艂. ;)
    czekam z niecierpliwo艣ci膮. ♥
    zapraszam do mnie ;p
    dawno mnie nie odwiedza艂a艣, a doda艂am rozdzia艂 i licz臋 na twoj膮 opini臋 kochana ;*
    fuck-everything-im-belieber.bloblo.pl

    OdpowiedzUsu艅
  7. Dalsz膮 cz臋艣膰, je艣li zako艅czenie b臋dzie smutne, a je艣li nie to drugie opowiadania.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Dalsza czesc HTL na tym blogo, kochana ;*

    OdpowiedzUsu艅
  9. Kontynuacja, I nie na nowym blogu tylko tym;)) -o. Czkeaaam♥

    OdpowiedzUsu艅
  10. Kontynuacja <3

    OdpowiedzUsu艅
  11. Kontynuacja :* <3

    OdpowiedzUsu艅
  12. Kontynuacja tego bloga :) !

    OdpowiedzUsu艅