piątek, 4 kwietnia 2014

xx

Zanim zaczniecie wysylac mi pytania na asku albo pytac na twitterze w zwiazku z data dodania nastepnego rozdzialu to od razu odpowiem. ROZDZIAL NIE POJAWI SIE DOPOKI NIE BEDE WIDZIALA ODPOWIEDNIEJ ILOSCI KOMENTARZY. Wiem ze mozecie zebrac ich ogromna ilosc bo wiele razy juz to pokazaliscie. tym czasem z 47 spadlo na 20 pozniej ponizej 20 i 8. Ja wiem ze nie zawsze chce wam sie dodac komentarz. Tez jestem czlowiekiem i tez czytam rozne ff. Ale wiem jak wiele pracy trzeba wlozyc w napisanie rozdzialu. Poza tym trzeba poswiecisc swoj czas. I naprawde cholernie milo mi czytac wszystkie wasze opinie. Wiem wtedy, ze interesuje was to co pisze . Wiec dopoki nie pojawia sie komentarze pod rodzialem to po prostu nie dodam 25. Jezeli jednak ich nie bedzie to zawiesze HTL, bo rozumiem to tak, ze was juz ta historia nie ciekawi... Lov ya ♡♡

18 komentarzy:

  1. Proszę nie. Kochani proszę was komentujcie. Ważne jest to dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. hey, wiesz jak to jest zaczynać z opowiadaniem? Oczywiście że tak! więc może wstąpisz do mnie i skomentujesz a jeśli ci się spodoba polecisz? Kocham cie i twoje opowiadanie
    Możesz napisać do mnie na @Biebers_Imperio
    link do bloga http://montecarlofanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. God! Zaczelam to dzisiaj czytac a juz przeczytalam wszystkie rozdzialy :o Jestes niesamowita, blagam pisz dalej! :3 Mary.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś zaczęłam to czytac . I zostalam mile zaskoczona ty opowiadaniem .Mam nadzieje ze te komentarze szybko sie uzbieraja bo nie moge sie doczekać nadtępnego rozdziału.kocham cię kobieto <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienienienie. Pisz dalej, błagam *-* .

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże kocham toooo opowaiadanieee <3 nie przestawaj pisać chce wiedzeć co bd dalej ;( Kocham ciee ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju nie rezygnuj! Codziennie sprawdzam czy nie dodalas rozdzialu, zawsze czekam z niecierpliwoscia... masz talent poprostu i nie zmarnuj go, te osoby co komentuja sa bardzo ciekawe i lisz to przedewszystkim dla nich :* xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie możesz tego zrobić!!! ta historia jest bardzo ciekawa pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę Cię nie przerywaj pisania HTL jest to jedno z lepszych ff jakie czytałam ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przerywaj. to jest swietne hahah sdjsnfkjds

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przerywaj. pisz dalej!! uwielbiam to ff. ma ciekawą fabułę.

    OdpowiedzUsuń
  12. 39 komentarzy pod 24 rozdziałem ! :3333

    OdpowiedzUsuń
  13. 40 komentarzy pod 24 rozdziałem!! ♥♥ Proszę pisz dalej!! Kocham cie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przerywaj kochanie, proszę Cię

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochamy twój blog. Nie przerywaj pisania HTL.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisz dalej błagam :*

    OdpowiedzUsuń