sobota, 15 lutego 2014

Informacje ;D

Wiem ze zawalilam i znowu czekacie 2 tygodnie wiec postanowilam wam to jakos wynagrodzic. Mianowicie zaczelam wlasnie ferie i jutro zamierzam dodac rozdzial. Malo tego. Jezeli bedziecie wspolpracowac (komentarze) to bede dodawala moze codziennie/co drugi dzien. (Moje takie skryte marzenie to 40 na HTL ale pewnie zaz tyylu was nie ma) wiecie to zalezy od ilosci komentarzy. Im wiecej tym lepiej dla was ;) a teraz inna sprawa. CZY JEST KTOS TAK BARDZO KOCHANY I DALBY MI NAMIAR NA OOBE ROBIACA SZABLONY ALBO SAM JE ROBI I MOGLBY MI ZROBIC???  (PISZCIE NA TT) CHODZI MI O OSOBE A NIE ADRES SZABLONIARNI ZEBYM ZAMAWIALA I ZAPEWNE NIE ZOSTALA WYBRANA BO 'Z BIEBEREM NIE ROBIMY'. SERIO JAKOS SIE ODWDZIECZE IDK. TO CHYBA NA TYLE. KOCHAM WAS!!!!

(jezu jak piszecie ze mna na tt i macie podjare to mi nie słodźcie mi bo wygladam potem jak niedojebany świstak. XD)

1 komentarz:

  1. Wiesz na pewno duzo osob czyta ale nie chce im sie komentowac ja tez czasem komentuje .. + rozdzialy są mega ! <3333 świetne jak zawsze !! To jest najlepszy blog jaki czytam ! Piszesz super ! :**** I wchodze codziennie patrząc czy są nowe rozdzialy !! Uwielbiam je czytac !! Czekam bardzo na rozdzialy !!! : 3 Milego pisaniaaaaa !!! <3 mam nadzieje że bedziesz dodawac codziennie lub co 2 dni ... ! <33333

    OdpowiedzUsuń